Kariera

Nie boisz się wyzwań?

Dążysz wytrwale do postawionych sobie celów i szukasz interesującego miejsca pracy, gdzie zdobędziesz wyjątkowe doświadczenie jako specjalista B2B branży spożywczej?

Chciałbyś pracować w branży spożywczej, w której wiedzę i doświadczenie zdobywa się wprawdzie wolno, ale jest ona bardzo cenna?

Jeżeli tak, to praca w naszej firmie będzie dla Ciebie najlepszym wyborem.

HERT od lat jest liderem wśród dostawców nowoczesnych technologii spożywczych w Polsce. Współpracujemy z największymi firmami w tej branży w Europie i na świecie. Jeżeli odnajdziesz siebie w tej branży to masz szansę na pracę w tej dziedzinie przez wiele lat, gdyż dla nas i naszych klientów najważniejsze jest Twoje doświadczenie, które posiadasz i te, które dopiero zdobędziesz. 

Branża spożywcza to nie tylko piekarnie i cukiernie, które są naszym głównym klientem. Nasza działalność handlowa obejmuje różne rynki i branże związane z produkcją spożywczą od rzemiosła do przemysłu.

Jeżeli jesteś zdecydowany poświęcić się jednej firmie i jednej branży w okresie dłuższym niż 5 lat – to nasza firma jest właśnie tym miejscem – gdzie warto złożyć swoją aplikację. Ciągle poszukujemy zdolnych, ambitnych osób, które wniosą do naszej organizacji swoje nowatorskie pomysły i pomogą nam dalej budować naszą przewagę konkurencyjną.

Zapraszamy do składania aplikacji na adres e-mail  baeAQns9LDmLp6cOwb . Dołącz do naszego zespołu!


Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:


ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY

do którego obowiązków należeć będzie wspieranie Działu Sprzedaży, z ukierunkowaniem na wsparcie grupy handlowej.

Miejsce pracy: Warszawa

Czym będziesz się zajmować:

·         organizacja prawidłowej pracy sekretariatu - dbanie o wizerunek firmy oraz właściwy obieg dokumentów i informacji

·         pomoc w organizacji spotkań grupy handlowej, wyjazdów z klientami i konferencji

·         koordynowanie kalendarza Zarządu: umawianie i koordynowanie spotkań

·         wspieranie pracy handlowców poprzez pomoc w: opracowywaniu i przygotowywaniu szablonów ofert, kalkulacji oraz planowaniu wizyt u klientów

·         obsługa systemu CRM ( uzupełnianie i aktualizacja bazy danych )

·         uczestnictwo oraz pomoc w organizacji targów branżowych i eventów firmowych

Czego od Ciebie oczekujemy:

·         wykształcenie wyższe lub w czasie studiów

·         dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym komunikację mailową i telefoniczną, jak również tłumaczenie tekstów ( np. pism / ofert )

·         umiejętność poprawnego redagowania tekstów oraz prowadzenia korespondencji formalnej

·         umiejętność zastosowania w praktyce pakietu MS Office

·         bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, rzetelność, sumienność

·         wysoka kultura osobista

·         umiejętność pracy pod presją czasu

W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:   

- umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia
- pracę w dzielnicy Białołęka
- parking – zawsze dostępny·       

Jeśli nie jesteś zwolennikiem korporacji to u nas poczujesz się jak ryba w wodzie.

Dajemy Ci:
- możliwość rozwoju i awansu  oraz…
- …świeżą kawę i herbatę, i wodę przez cały dzień do Twojej dyspozycji.. a często świeże wypieki,
- możliwość pracy w międzynarodowym  środowisku, delegacje i wyjazdy branżowe,
- współpracę z zespołem najlepszych specjalistów w branży,
- rozwój i możliwość doskonalenia kompetencji,
- ciągłe wyzwania, dużą samodzielność, realny wpływ oraz odpowiedzialność za podejmowane inicjatywy oraz działania.

 

KontaktiGuEQvt9LDmLp6cOwb